Akce perem našich světlušek….

Stezka světlušek 15. říjen 2011
Tak my jsme šly do lesa, tam jsme hrály hry, třeba schovky a zdobení brambor. Pak jsme je měly najít, když nenašly, schovávač nám to ukázal. Pak Karkulka vytáhla obálku, novým úkolem bylo nějak se společně přendat přes provaz. Pak jsme šly do lesa, viděly i slyšely datla, pak jsem na stromě šáhly, jak se otřásá. Nezpět jsem si udělaly z větví pevnost, pak se vytáhla obálka Rychlonožky se šiframa i jsme se musely svázat na 5 minut. Abychom mohly vařit, musely jsem za každý úkol dostat ingredience, hrály jsme: já hloupá kuchta Buchta,Hoňku, pak přišla Kouzelná babička a řekla: „Máte ingredience?“ Uvařily jsme společnějídlo, jablečný pudonk, pak jsem se toho najedly, až jsme si to musely dát domů do krabiček,jo, ještě jsme šly na Výrovku, tam jsme zapálily svíčky a zazpívaly hy
mnu

(diktovala Rychlonožka, Karkulka, Liduška, zapsala Kamča)

Filmová výprava do Třebíče 3. prosince 2011
Přihlásily jsme se s nacvičeným divadlem do skautské soutěže Hučka v Třebíči. Měly jsme sraz na nádraží a potom jsme se vydaly ke Slunku dom pro klíče. Kamčin autobus měl zpoždění. Potom jsme šly zpátky na nádraží a jely do Brna na vánoční trhy. Pak jsme šly do Domu Pánů z Lipé. Chytaly jsme v malém plastovém orloji skleněnou kuličku. Pak jsme šly do vlaku a dlouho jely. Z vlaku jsme se dívaly na stromy, na kterých byla jinovatka. Karkulka zlobila tím, že nás zamykala ve vlaku. Ještě jsme všichni jedly oběd, který nám maminky nachystaly. Pak jsme hrály Pepu. Seděla s námi paní, která nám ukazovala mapu Třebíče. Pak jsem hrály Pepu naostro! Pak k nám přišel průvodčí, že vlak pojede jako nabruslích. Pak se zjistilo, že Leo si hrála na WC s vodou. Cesta byla docela dlouhá. Promiňte,že je to tak hrbaté, byly jsme ve vlaku. V Třebíči jsme hrály hry, cesta byla velmi dlouhá a to nás paní zavedla. Pak jsme pozorovaly kluky z jiného oddílu od někud. Až jsme byly na řadě, tak jsem měly strach, aji to bylo poznat na našich rolích. Měly jsme jediný divadlo se skautem, z těch, co jsme viděly. Nejlepší. Koupily jsme si popcorn, popcorn!!:) Cesta zpět: Holky se bály, protože viděly v okně nějaký postavy, řvaly na plný pecky po celém vlaku. Holky si myslely, že ty postavy se bojí Kamči, Kamča z toho měla jenom srandu!! Pak jsme přestoupily z vlaku do vlaku, pak jsme v tom vlaku uviděly Vašíka-Maruščinýho bráchy, Maruščinu mamku a taťku. Vašík řval, ale aspoň nás zabavil. Byla to krásná cesta a holky se domlouvaly, až Kamču zlechtaj. Pak mě Vašík s Rychlonožkou šimrali. Vašík byl prostě zlobivej. (psala Ája a Leopard)

Vánoční schůzka 16.-17.12. 2011
Na Vánoční schůzkujsme byly zde v klubovně. Taky jsme tady spaly. Ráno jsme jely naŽernůvku do domova důchodců, zpívaly jsem tam koledy starým lidem, dostaly jsem za topořádnou odměnu.Tak tedy večer jsme hrály hry, měly slavnostní večeři, pouštěli lodičky, nakonec jsme šly ven,tam byla Kamča přestrojená za bezdomovce, potom jsem poslouchali příběh O dívce sesirkami. (zapsala Adélka)